Suami Tido Sampai Jatuh Katil Karton

Biasanya Amanda tidur bertemankan mummynya niselalunya mummy akan bertenet ataupun tido jetapi di sebabkan hr ni hari sabtu dan ada daddy nak kena bebella kan kalau mummy pun melentok samaso lepas amanda tido aku letakkan bantal panjang di kedua sisi diatakut jatuh sbb dia ni mmg cepat betul sampai hujung katil biasanyadan dia ni mmg. Paling lmbt pown nk smpai adew la dlm 2 jam.


Ratu Qu Posts Facebook

Kisah suami isteri tentang katil.

Suami tido sampai jatuh katil karton. Thursday December 2 2021. Home Unlabelled Cara Layan Suami Di Katil Posisi Seks Wajib Dicuba Suami Isteri Sekurang Kurangnya Sekali. Untuk bacaan suami isteri sahaja.

Sekejap-sekejap asyik terputus je tu. Esok paginyer Damia asyik nk nene jer play2 dgn momma atas katil. Aku sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak.

Masa Noorul tengah bincang dengan suami susunan katil baru nak letak kat mana etc tiba-tiba terdengar bunyi jatuh kuat dari luar bilik. Aku tengok kat katil dah ada dua penghuni tengah sedap melayan. Sesekali taburilah kelopak bunga di atas katil dan nyalakan lilin.

Sampai kat Klinik Pakar Zahrah kami lah orang pertama daftar Tapi tak lama Cik Omel aktif sangat. Suamiku Kuat Nafsu. Abang selalu pegang tangan saya bila.

Friday December 3 2021 Cara Layan Suami Di Katil Posisi Seks Wajib Dicuba Suami Isteri Sekurang Kurangnya Sekali. Sudah mestinya ia menjadi pertikaian besar antara aku dan suami aku. Kita nak tido Suaminya dengan separuh sedar menggenggam tangan isterinya lepas tu.

Lucky ada carpet kalau tidakAir mata darahlah kan. Hurm da dekat sebulan lebih aq x balik MELAKApadahal dekat je pown BANGI - MELAKA. Ibu nak tarik pon xboleh.

Masa malam pertama kahwin. Bila dah besar sikit Wafiy akan berguling2 serata katil. Phia tak de katil Kesian dengan orang yang takde katil maka sebelum ini tidurnya berkongsi dengan Lope.

Si isteri bersuara Dulu-dulu tu. End up pecah rekod gak jatuh katil. NurNiz macam tak percaya masa tu baby sebesar tu boleh jatuh katil padahal dah sendal dengan bantal peluk baby.

Pst tu ibu bangun. Lupa nak bagitau kejadian ni berlaku pada 21 jun 2013 lepas. My captain tido xingat dunia dah.

Letak luar merengek2 org xde bawak la masuk bilik letak atas kat. Ini dapat mengelak dari risiko perkara yang tidak diingini berlaku dan memberi ruang kepada isteri untuk tidur dengan lebih selesa. Jahat gila tak pandai jaga anak sampai anak boleh jatuh.

Walau pon aku selalu turn tido bawah jugak P. Last couple days haiqal terjatuh dari katilactually memang tak sangka akan jadi macamtu since aku memang letak dia untuk tido kat bawah jeFYI baby cot playpen memang adatapi everytime aku letak je dia dalam tu immediately dia akan terjaga dari tidohuhulast2 baby cot dia guna untuk letak dia main kejap2 je. Untuk bacaan suami isteri sahaja.

Ini bukan cerita 18sx ok Kira 1st time kongsi katil dan tilam. Unknown on Monday May 27 2013 1148 PM. Selalunya si suami akan mengalah dan tidur di tilam lain di sebelah katil atau di bilik yang lain.

Bubu aka Pak Incek bantai tinggalkan dia seminit dua atas katil sebab nak memerut. Kalu kat atas katil plak aku akan jadi penghadang dia supaya tak jatuh katil Suka sangat nak pi meja kecik kat tepi katil Semalam sampai panjat aku semata2 nak pi ke meja kecik tu. Berlari-lari Noorul dan suami dapatkan Zyad yang tengah menangis sekuat hati sampai hampir hilang nafas.

Dalam kereta Cik Omel tido. Dok kejut pun tido balik. Maybe penat majlis siang tadi.

Menjerit-jerit tengok orang dok lalu lalang. So far fup dgn bonda Damia ok. Selimut mcm balut pulut udang tu.

Selama aku beranak katil nempel ke dinding dan huby aku tido bwh selama 1thn 7bln Aku tak mao tgk hubby aku tido bawah lagikkesian. Br sehari duduk ngan mama qaish dh buli mama mcm2 td sha tgh mandi. Hubby dah tido.

Mana nak panaskan lauk pauk nak tambah semata dua bagi tak boring tu. Bila pagi je saya tengok Lope dah berada dihujung kaki katil dan si adik dengan bahagianya conquer katil abang tanpa rasa. Dia tido pon x lenakejap2 bgn nangis kejap2 bgn tido balikbadan x selesa kot sampai lah jam 5 pagi aku dengar macam ada benda jatuhyememang haziQ hakimi jatuh katil pagi tadi ntah mcm mane boleh terjatuh padahal tido sebelah aku je ponterus angkat dia tepuk2 tidokan baliknasib x melalakAlang2 anak dah kejut aku terus bangun je lah siap2 nak pegi.

Wafiy dari baby lagi memang jenis tido buas. Si adiknya pula lebar. Dok kejut pun tido balik.

Hubungan aku suami isteri tiada apa-apa masalah. Bleh x dok jauh lme2 ngan family. Bukan apa sje je nk test hati nie.

Lepas kahwin bahagian tempat tidur lelaki atas katil akan hanya kecik berbanding perempuan. Ya Allah lindungilah keselamatan anak-ku berikanlah Damia kesihatan yg baik AMIN. Abah do tido dengan Mama.

Selalu juga dahulu aku tengok ada sms sms perempuan dalam handphonenya. Cik Omel jatuh katil Mr. Lihat ler aksi Damia main2.

Kesian tau dah lah Lope tu panjang. Malam tu pulak hari hujan connection pun tak berapa baik. Home Unlabelled Cara Layan Suami Di Katil.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. RINDU FAMILY V JATUH KATIL __ RINDU FAMILY V JATUH KATIL. Kalau masa baby Wafiy suka gerakkan kepala dengan tangan masa tido.

Bahagian tempat tidur suami isteri atas katil Sebelum aku kawin dah banyak kali aku tengok gambar macam kat atas tu. Dah tengah malam aku mintak diri nak keluar sebab nanti nak kena bangun bersahur pukul 400 pagi. Takut jugak kalo dia muntah.

Nampak at luar mmg happytp dalamhanya ALLAH y tau. Kali ni aku balik ke posisi katil pada awal2 aku kawin dulu katil tgh2 aku leh turun tepi hubb pun leh turun tepi jugak Raesa tgh2. Dgn nenek pun tak nak.

Wednesday December 15 2021. Hati ni risau sebab dah muntah pastu tido plak. Kisah Suami Isteri Di Atas Katil Penulis.

Citenye gini biase la pepagi dh bgn golek2 cam bese bg die penat. Dulu aku selalu rasa syak dan wasangka terhadap suami aku. Cite dia cenggini I left haiqal with his daddy kat.

Aku pk2 nak tukar position katil. Sampai bini pon tolak nak jatuh katil. X pe lg 2 mnggu je.

Kalau tido bawah pun sama ja berguling sampai ke pintu bilik air. Hati ni risau sebab dah muntah pastu tido plak. Disebabkan itu ramai pasangan mengambil keputusan untuk tidur berasingan.

Laki Aku Nangis Tepi Katil Time Aku Beranak Dia Insaf Bila Tengok - Erin Sakura News - Suis lampu pun dekat je dengan sisi. Panik bila nampak darah banyak mula mengalir keluar dari hidung. Home Unlabelled Cara Layan Suami Di Katil - Laki Aku Nangis Tepi Katil Time Aku Beranak Dia Insaf Bila Tengok - Erin Sakura News.

So momma terpaksa amik time-off. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Selimut plak dia sorg.


Nina Ninamichigooo Twitter


LihatTutupKomentar